مناقصه درخواست خرید تجهیزات به شماره مناقصه ۱۴۰۳/۳/۱۰۴
به استحضار میرساند، این شرکت در نظر دارد برای توسعه زیرساخت خود، اقدام به خرید تجهیزات دیتاسنتری نماید. لذا از شما به عنوان یکی از تامینکنندگان ابرآروان، تقاضا میشود پیشفاکتور خود را در خصوص LOM های صفحه بعد تا ظهر روز شنبه، مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۶ به صورت تفکیکی به آدرس scm@arvancloud.ir ارسال نمایید.
· ارسال قیمت برای بخشی از کالاها نیز ممکن خواهد بود.
· زمان تسویه حساب حداکثر یک ماه بعد از تایید تیم فنی میباشد.
· زمان تحویل کالا ۱۰ روز بعد از انتخاب و اعلام رسمی برنده از طریق ایمیل میباشد.
· تمامی کالاها لازم است یکسال گارانتی بی قید و شرط تعویض داشته باشند و این مورد در فاکتور رسمی قید شده باشد.
· تمام قطعات باید اورجینال باشند.
· تمام هاردهای دستگاه ها باید نو باشد.
پیشاپیش از حسن همکاری جنابعالی کمال تشکر را دارد.
آروانکلاد بهشکل ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، پاسخگوی نیازها و پرسشهای مشتریان و مخاطبان خود است. شما میتوانید درخواستها، گزارشها و پیامهایتان را از طریق راههای ارتباطی زیر، به دست ما برسانید.