آروان تلاش میکند با دو بال فرهنگ سازمانی و محصول فناورانه، زمینهی توانمندسازی آروانیها، مشتریان و جامعه را فراهم آورد.
آروانکلاد بهدنبال «توانمندسازی انسانها بهکمک فناوری» است؛ توسعهی محصولات فناورانهی ابری برای کمک به کسبوکارها و تسهیل خدماتدهی آنها به کاربران نهاییشان حتا در دورافتادهترین و کمبرخوردارترین نقاط جغرافیایی، فراهم آوردن زیرساخت رایگان برای استارتآپهای نوپا و دانشجویان، حمایت از پروژههای متنباز، به اشتراکگذاری رایگان دانش ابری و همچنین توانمندسازی آموزشی نوجوانان و جوانان کمبرخوردار از مهمترین ماموریتهای آروانکلاد هستند.
مشتری از ۳۸ کشور جهان
درخواست در ساعت
در ۶ خانوادهی محصولی
-
نخستین دور جذب سرمایه
-
عرضهی شبکه توزیع محتوا
-
برگزاری نخستین رویداد سوار ابرها

-
عرضهی سرور ابری
-
عرضهی میزبانی ویدیو
-
عرضهی کانتینر ابری

-
دومین دور جذب سرمایه
-
عرضهی فضای ابری
-
نخستین مشتری خارجی
-
عرضهی سامانهی رادار

-
بیش از ۱۵۰ فیچر محصولی
-
بیش از ۱۲۰ هزار مشتری فعال
-
بیش از ۲۰۰ همکار آروانی

-
عرضهی Shell ابری
-
عرضهی دیتابیس ابری
-
...

جانمایهی آروان را ارزشهای آن میسازند؛ جایی که تلاش میکند فراتر از تولید محصول فناورانه، به فرهنگ نیز بپردازد، چارچوبهایی را فراتر از کسبوکارش تعریف کند و به آنها پایبند باشد.
تلاش آروان بر این است که جایی برای توسعهی اعتماد باشد؛ روابطش را براساس اعتماد میچیند، موقعیتهای برد-برد میسازد و شفاف عمل میکند.
آروان برای رسیدن به اهداف بزرگتر، تلاش میکند پیوسته جنبههای مختلف خود و کسبوکارش را بهبود دهد.
آروان همواره در هر تصمیم و عملکرد، اصل شفافیت در ارایهی داده را با تمام ذینفعان خود رعایت میکند.
آروان تلاش میکند در رویارویی با مسایل و حل آنها، تفکر انتقادی را در نظر بگیرد و منعطفتر باشد؛ تجزیه و تحلیل کند و مفاهیم جدیدتری خلق کند.
آروان همواره تلاش میکند تا در کنار تمرکز روی توسعهی محصولات فناورانه، در حوزهی مسوولیت اجتماعی، آگاهیبخشی و توانمندسازی آموزشی افراد علاقهمند به محصولات ابری فعال باشد و با انجام اقدامهای متنوع در این مسیر ثابتقدم بماند.
