آروان تلاش میکند با دو بال فرهنگ سازمانی و محصول فناورانه، زمینهی توانمندسازی آروانیها، مشتریان و جامعه را فراهم آورد.
آروانکلاد بهدنبال «توانمندسازی انسانها بهکمک فناوری» است؛ توسعهی محصولات فناورانهی ابری برای کمک به کسبوکارها و تسهیل خدماتدهی آنها به کاربران نهاییشان حتا در دورافتادهترین و کمبرخوردارترین نقاط جغرافیایی، فراهم آوردن زیرساخت رایگان برای استارتآپهای نوپا و دانشجویان، حمایت از پروژههای متنباز، به اشتراکگذاری رایگان دانش ابری و همچنین توانمندسازی آموزشی نوجوانان و جوانان کمبرخوردار از مهمترین ماموریتهای آروانکلاد هستند.
مشتری از ۳۸ کشور جهان
درخواست در ساعت
در ۶ خانوادهی محصولی
- نخستین دور جذب سرمایه
- عرضهی شبکه توزیع محتوا
- برگزاری نخستین رویداد سوار ابرها
- عرضهی سرور ابری
- عرضهی میزبانی ویدیو
- عرضهی کانتینر ابری
- دومین دور جذب سرمایه
- عرضهی فضای ابری
- نخستین مشتری خارجی
- عرضهی سامانهی رادار
- بیش از ۱۵۰ فیچر محصولی
- بیش از ۱۲۰ هزار مشتری فعال
- بیش از ۲۰۰ همکار آروانی
- عرضهی Shell ابری
- عرضهی دیتابیس ابری
- ...
جانمایهی آروان را ارزشهای آن میسازند؛ جایی که تلاش میکند فراتر از تولید محصول فناورانه، به فرهنگ نیز بپردازد، چارچوبهایی را فراتر از کسبوکارش تعریف کند و به آنها پایبند باشد.
تلاش آروان بر این است که جایی برای توسعهی اعتماد باشد؛ روابطش را براساس اعتماد میچیند، موقعیتهای برد-برد میسازد و شفاف عمل میکند.
آروان برای رسیدن به اهداف بزرگتر، تلاش میکند پیوسته جنبههای مختلف خود و کسبوکارش را بهبود دهد.
آروان همواره در هر تصمیم و عملکرد، اصل شفافیت در ارایهی داده را با تمام ذینفعان خود رعایت میکند.
آروان تلاش میکند در رویارویی با مسایل و حل آنها، تفکر انتقادی را در نظر بگیرد و منعطفتر باشد؛ تجزیه و تحلیل کند و مفاهیم جدیدتری خلق کند.
آروان همواره تلاش میکند تا در کنار تمرکز روی توسعهی محصولات فناورانه، در حوزهی مسوولیت اجتماعی، آگاهیبخشی و توانمندسازی آموزشی افراد علاقهمند به محصولات ابری فعال باشد و با انجام اقدامهای متنوع در این مسیر ثابتقدم بماند.