آروان تلاش میکند با دو بال فرهنگ سازمانی و محصول فناورانه، زمینهی توانمندسازی آروانیها، مشتریان و جامعه را فراهم آورد.
آروانکلاد بهدنبال «توانمندسازی انسانها بهکمک فناوری» است؛ توسعهی محصولات فناورانهی ابری برای کمک به کسبوکارها و تسهیل خدماتدهی آنها به کاربران نهاییشان حتا در دورافتادهترین و کمبرخوردارترین نقاط جغرافیایی، فراهم آوردن زیرساخت رایگان برای استارتآپهای نوپا و دانشجویان، حمایت از پروژههای متنباز، به اشتراکگذاری رایگان دانش ابری و همچنین توانمندسازی آموزشی نوجوانان و جوانان کمبرخوردار از مهمترین ماموریتهای آروانکلاد هستند.
مشتری از ۳۸ کشور جهان
درخواست در ساعت
در ۶ خانوادهی محصولی
- نخستین دور جذب سرمایه
- عرضهی شبکه توزیع محتوا
- برگزاری نخستین رویداد سوار ابرها
جانمایهی آروان را ارزشهای آن میسازند؛ جایی که تلاش میکند فراتر از تولید محصول فناورانه، به فرهنگ نیز بپردازد، چارچوبهایی را فراتر از کسبوکارش تعریف کند و به آنها پایبند باشد.
تلاش آروان بر این است که جایی برای توسعهی اعتماد باشد؛ روابطش را براساس اعتماد میچیند، موقعیتهای برد-برد میسازد و شفاف عمل میکند.
آروان برای رسیدن به اهداف بزرگتر، تلاش میکند پیوسته جنبههای مختلف خود و کسبوکارش را بهبود دهد.
آروان همواره در هر تصمیم و عملکرد، اصل شفافیت در ارایهی داده را با تمام ذینفعان خود رعایت میکند.
آروان تلاش میکند در رویارویی با مسایل و حل آنها، تفکر انتقادی را در نظر بگیرد و منعطفتر باشد؛ تجزیه و تحلیل کند و مفاهیم جدیدتری خلق کند.
آروان همواره تلاش میکند تا در کنار تمرکز روی توسعهی محصولات فناورانه، در حوزهی مسوولیت اجتماعی، آگاهیبخشی و توانمندسازی آموزشی افراد علاقهمند به محصولات ابری فعال باشد و با انجام اقدامهای متنوع در این مسیر ثابتقدم بماند.