سایت آپلود

آیا شما در جست‌وجوی سایت‌ آپلود برای به اشتراک‌گذاری فایل‌های با حجم زیاد هستید؟ در این مقاله ما قصد داریم تا وب‌سایت‌هایی که امکان آپلود فایل را دارند معرفی کنیم. اینترنت، اشتراک‌گذاری فایل‌ها در فضای ابری را برای همه افراد آسان کرده است. فرقی نمی‌کند که شما برای یک شرکت یا به‌شکل فریلنسری کار می‌کنید، به‌هر حال به امکانات و ویژگی‌های فضاهای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

بهترین وب‌سایت‌های آپلود فایل

به لطف فضای ابری راه‌های زیادی برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق اینترنت وجود دارد، اما پرسش این است که آیا همه‌ی آن‌ها خوب هستند؟ در ادامه ما به معرفی برخی از برترین و اصلی‌ترین وب‌سایت‌هایی که امکان آپلود فایل دارند، خواهیم پرداخت.

Google Drive

گوگل درایو سرویس ذخیره‌سازی ابری گوگل است که در آن می‌توانید انواع فایل‌ها مانند اسناد و فایل‌های صوتی، ویدیویی را در آن به‌شکل رایگان آپلود کنید. با استفاده از سرویس شما می‌توانید از هر جایی که هستید به فایل‌های ذخیره‌شده خود دسترسی داشته باشید. سایت آپلود گوگل درایو به میزان ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان را برای ذخیره اسناد و فایل‌های چندرسانه‌ای از جمله آپلود رایگان عکس به شما ارایه می‌دهد، اما هنگام نیاز به فضای بیش‌تر می‌توانید بسته‌ی خود را ارتقا دهید.

گوگل در سال‌های اخیر برنامه‌های کاربردی متعددی را برای گوشی‌های هوشمند ارایه کرده است تا بتوانید به‌سادگی از طریق آن‌ها کارها یا فایل‌های مختلف خود را مدیریت کنید. یکی از جذابیت‌های بالقوه گوگل درایو طراحی ساده و کاربرپسند آن است و برای هر فردی این امکان را فراهم می‌کند تا بتواند به‌راحتی محتوای خود را ذخیره کند و با دوستانش به اشتراک بگذارد.

Jumpshare

یکی دیگر از برنامه‌های عالی برای به آپلود فایل Jumpshare است، این برنامه یک پلتفرم کامل برای ذخیره‌سازی رایگان عکس‌ها، فایل‌ها و محتوای بصری است. Jumpshare امکان آپلود رایگان فایل‌ها، اسکرین شات‌ها، ضبط ویدیو، ایجاد گیفت و سایر همکاری‌های تیمی‌ را فراهم می‌کند و یک پلتفرم عالی و آسان است. شما می‌توانید به‌آسانی فایل‌های خود را در Jumpshare بکشید و رها کنید تا سریعن یک لینک فایل قابل اشتراک ایجاد شود. سپس می‌توانید این لینک را با هم تیمی‌های خود به اشتراک بگذارید و نظرات آن‌ها را دریافت کنید. با استفاده از برنامه Jumpshare دیگر نیازی به ارسال ایمیل‌های پشت سر هم برای گرفتن بازخورد از دیگران نیست، چراکه Jumpshare به شما اجازه برچسب‌گذاری و گرفتن نظرات را می‌دهد.

فضای رایگان آپلود فایل Jumpshare هم‌چنین امکان سازماندهی فایل‌ها به‌شکل بصری را نیز دارد و شما می‌توانید فایل‌های کاری تا تصاویر و ویدیوهای شخصی خود را در آن مرتب‌سازی کنید. حتا می‌توانید این فایل‌ها را در پوشه‌هایی ساماندهی کنید که به‌وسیله‌ی شما و کل تیم قابل مشاهده باشد. از دیگر قابلیت‌های این سایت آپلود، می‌توان به حاشیه‌نویسی برای اسکرین‌شات‌ها و تبدیل صفحه‌ی ضبط‌شده به گیف اشاره کرد.

Microsoft OneDrive

در پاسخ به گوگل درایو، شرکت مایکروسافت با ارایه‌ی OneDrive، یک سایت آپلود رایگان امن را در اختیار کاربران خود قرار داده است. OneDrive یک سایت آپلود رایگان فایل است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا فایل‌ها و تصاویر خود را ذخیره کنند و آن‌ها را از هر دستگاه و هر مکانی مشاهده کنند. مایکروسافت در OneDrive راه‌های امنی را برای به اشتراک‌گذاری و همکاری بین کارمندان ایجاد کرده است. افراد هم در داخل سازمان و هم در بیرون از سازمان می‌توانند از این ابزار استفاده کنند و در نتیجه بهره‌وری و کارایی خود را بهبود دهند.

OneDrive همراه با Office 365 ارایه شده است و به شما کمک می‌کند تا بر روی اسناد آفیس به‌طور یکپارچه در مرورگر، تلفن همراه و برنامه‌های دسکتاپ کار کنید. حتا می‌توانید بر روی فایل‌های خود به‌شکل آفلاین کار کنید و برای دفعه بعد که آنلاین شدید، مایکروسافت تغییرات را اعمال خواهد کرد.

Box

فضای آپلود رایگان Box یک ابزار برای افراد حرفه‌ای به‌منظور آپلود فایل است. Box و Dropbox اغلب در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. تفاوت اصلی در این بین دو سایت آپلود فایل این است که Box به‌طور ویژه برای مشاغل و بخش فناوری اطلاعات و به‌منظور اشتراک‌گذاری، ویرایش و ایمن کردن فایل‌ها از طریق فضای ابری طراحی شده است در حالی‌که سایت آپلود فایل Dropbox معمولن قشر بزرگی از کاربران را در برمی‌گیرد. برنامه Box امکان انتقال یکپارچه‌ی داده‌ها را از فضای شخصی شما به فضای ابری فراهم می‌کند. حتا می‌توانید از هم تیمی‌های خود دعوت به همکاری کنید، در هر مکالمه‌ای شرکت کنید و فایل‌های‌تان را ویرایش کنید تا نتایج و درک بهتری به‌دست آورید.

با استفاده از باکس، می‌توانید برای دسترسی هر کاربر به فایل‌ها مجوزهای متفاوتی را ایجاد کنید. این نرم‌افزار گزینه‌های امنیتی و حریم خصوصی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و امکان آپلود فایل‌های بزرگ در فضای ابری را فراهم می‌کند.

Amazon Drive

شرکت آمازون جدا از فضای ذخیره‌سازی در سطح سازمانی که با نام AWS شناخته می‌شود، هم‌چنین یک راه‌حل ذخیره‌سازی ابری مبتنی بر مصرف‌کننده دارد که قبلن Amazon Cloud Drive نامیده می‌شد و اکنون Amazon Drive تغییر نام داده است. سایت آپلود رایگان Amazon Drive به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند تمام عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های چندرسانه‌ای خود را در فضای رایگان و ابری آمازون ذخیره کنند و در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشند. با گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS، کاربران می‌توانند برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و ویدیوها، گوشی خود را تنظیم کنند. اگر قصد دارید تا از فضای بیش‎تری برای کارهای خود استفاده کنید، تنها با ۶۰ دلار، می توانید طرح ۱ ترابایتی آمازون درایو را دریافت کنید.­

Dropbox

Dropbox یک برنامه رایگان برای آپلود فایل‌ حجیم و ذخیره‌سازی فایل‌ها است. این برنامه یکی از غول‌های به اشتراک‌گذاری فایل در فضای ابری است که می‌توانید در آن همه‌ی فایل‌های خود را در یک مکان نگه دارید. Dropbox به‌دلیل طراحی بصری ساده، مورد استفاد‌ه‌ی بسیاری از کاربران دسکتاپ و موبایل است. برنامه Dropbox برای آپلود رایگان فایل‌ها امکان همسان‌سازی با بیش از ۱۰۰ هزار برنامه دیگر را دارد و این موضوع آن را به یک ابزار قوی برای آپلود فایل‌ها در فضای ابری تبدیل کرده است. با این‌حال حساب رایگان Dropbox فقط ۲ گیگابایت فضا در اختیار شما قرار می‌دهد که بسیار کم‌تر از آن چیزی است که گوگل درایو ارایه می‌کند.

Hightail

سایت آپلود فایل Hightail  بیش‌تر بر روی همکاری تیمی ‌تمرکز دارد. این سرویس براساس فضای ابری کار می‌کند و به تیم اجازه می‌دهد تا فایل‌هایی مانند ویدیو و تصاویر را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. سایت آپلود Hightail ممکن است برای کاربران عادی کمی‌ گیج‌کننده باشد، با این‌حال توسعه‌دهندگان آن امکان افزودن فایل‌ها با لینک مستقیم را برای کاربران فراهم کرده‌اند. فرقی نمی‌کند فایل‌ها را از راه کشیدن و رها کردن انتخاب کنید یا این‌که محتوای خود را از سرویس‌های دیگر مانند دراپ باکس یا گوگل درایو وارد کنید، Hightail می‌تواند اشتراک‌گذاری فایل‌ها را برای شما آسان کند. طرح رایگان Hightail تنها ۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان با محدودیت آپلود هر فایل ۱۰۰ مگابایت را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

Mediafire

Mediafire برنامه‌ای برای آپلود رایگان نامحدود فایل‌هایی مانند تصاویر، صدا و اسناد دیگر است و یک فضای ذخیره‌سازی رایگان ۱۰ گیگابایتی و محدودیت آپلود ۴ گیگابایتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پس از این‌که فایل‌های خود را در فضای ابری این برنامه آپلود کردید می‌توانید لینک آن را به‌ر‌احتی از طریق ایمیل یا هر شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارید.

ShareFile

سایت آپلود Citrix ShareFile بیش‌تر برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که می‌خواهند فایل‌های بزرگ را به امن‌ترین و مطمین‌ترین حالت ممکن به اشتراک بگذارند.  سایت آپلود Citrix ShareFile یک برنامه ایمن برای کسب‌وکارهای بزرگی است که به ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری داده‌های حساس و اطلاعات بسیار اختصاصی نیاز دارند. اما استفاده از این برنامه پولی است و شما باید هر ماه هزینه‌ای را برای استفاده از آن بپردازید. در این برنامه قابلیت‌هایی مانند امنیت، محافظت از رمز عبور، رابط کاربری ساده و قابلیت ادغام با دیگر سرویس‌های ذخیره‌سازی مانند گوگل درایو، باکس، دراپ باکس و شیرپوینت را ارایه می‌دهد.

Zippyshare

سایت آپلود Zippyshare یک سایت آپلود فایل است که دانلود و آپلود نامحدود را در اختیار کاربران قرار داده است. با این‌حال شما فقط می توانید فایل‌هایی با اندازه‌ی حداکثر ۵۰۰ مگابایت را آپلود کنید و پس از ۳۰ روز فایل‌ها از سرورهای شما حذف خواهند شد. با Zippyshare فضای آپلود نامحدودی را ارایه می‌دهد و می‌توانید بدون این‌که حساب کاربری بسازید، از آن استفاده کنید. فایل‌های آپلود شده را می‌توانید به‌راحتی با هر کسی از طریق ایمیل، پیام یا رسانه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

سایت آپلود

سایت آپلود ایرانی

اگر شما به‌دنبال فضا برای آپلود فایل هستید و قصد دارید بدون محدودیت و سریع‌ترین زمان فایل‌های خود را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید، پیشنهاد ما به شما فضای ابری ابرآروان است.

ابر آروان با حذف محدودیت‌های سیستم‌های سنتی، توانسته است تا فضای ابری مناسبی را برای آپلود فایل رایگان با حجم بالا فراهم آورد. با استفاده از فضای ابری ابرآروان شما می توانید تصاویر، مدارک اسکن‌شده و هر آنچه که تمایل دارید را با امنیت بالا در بین دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. از جمله امکاناتی که فضای ابری ابرآروان برای مشتریان خود فراهم آورده است می‌توان به مواردی مانند دسترس‌پذیری، مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها و مقیاس‌پذیری است. این شرکت هم‌چنین با استفاده از دیسک‌های پرسرعت SSD میزان سرعت ذخیره‌سازی و بازیابی اطلاعات را به حداقل رسانده است و با توجه به این‌که داده‌ها در فضاهای مختلف جغرافیایی ذخیره می شوند نگرانی بابت از دست رفتن آن‌ها وجود نخواهد داشت.